Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: podinspektor
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Torzymiu
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Organizacyjno Społeczny
Data udostępnienia: 2013-09-06
Ogłoszono dnia: 2013-09-06 przez Bogdan Szczepaniak
Termin składania dokumentów: 2013-09-20 14:30:00
Nr ogłoszenia: OS.I.04
Zlecający: Burmistrz Torzymia
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
2) ukończył(a):
a) studia administracyjne lub prawnicze i uzyskał(a) tytuł magistra
3) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione umyślnie,4) posiada biegłą znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, a zwłaszcza programów Word i Excel);
b. Wymagania dodatkowe:
1) rzetelność, samodzielność w podejmowaniu decyzji, odpowiedzialność, sumienność znajomość oprogramowania komputerowego –Ewidencja Ludności ,
2) umiejętność pracy w zespole,
2) umiejętność pracy w zespole,
3) umiejętność obsługi interesanta.
4)umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres,
5)łatwość przyswajania wiedzy, chęć podnoszenia kwalifikacji
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
DOWODY OSOBISTE
|
||
|
||
|
||
|
||
|
MELDUNKI
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
|
1.znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, Dz.U.z 2001r.Nr 142.poz 1591 ze zm kodeksu postępowania administracyjnego, Dz.U.z2000r.Nr 98.poz1071 ze zm. ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz.U.z 2006r.Nr 139.poz. 993; ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych Dz.U.Nr167.poz.1131
2.wykonywanie innych prac zleconych przez Burmistrza .
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Torzymiu ,
Wymiar czasu pracy: pełny
Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony a po zdaniu egzaminu z służby przygotowawczej z wynikiem pozytywnym na czas nieokreślony, na warunkach określonych w ustawie o pracownikach samorządowych
Początek zatrudnienia: 01 październik 2013 r.
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny, życiorys, kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie i staż pracy,
- oświadczenie że nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego- dotyczy kandydatka/ki któremu zaproponowano zawarcie umowy o pracę,
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie,
- oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych,
- kopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku
- referencje, w przypadku posiadania,
- kwestionariusz osobowy dla ubiegających się o zatrudnienie.
- podpisana klauzula o treści "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późniejszymi zmianami)"
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2013-09-20 14:30:00
b. Sposób:
Korespondencyjnie na adres.
Urząd Miejski w Torzymiu
66-235 Torzym
ul. Wojska Polskiego 32
z dopiskiem “Dotyczy naboru na stanowisko podinspektor”.
Osobiście adres j.w. pokój Nr 14 -sekretariat
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Torzymiu
66-235 Torzym
ul. Wojska Polskiego 32
z dopiskiem “Dotyczy naboru na stanowisko podinspektor”.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy opatrzyć klauzulą: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dnia 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).”VII. Informacje dodatkowe:
1)Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie upowszechniona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej z podaniem imion i nazwisk kandydatów oraz ich miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów art. 25 Kodeksu cywilnego tj. miejscowości, w której osoba przebywa z zamiarem pobytu stałego.
2)Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze.
3)Wyłonieni kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną w trybie indywidualnym zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną ze wskazaniem miejsca, daty i godziny.
4)Informację o wyniku naboru upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędzie Miejskim .
5)Jeżeli stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru ustał w ciągu 6 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy, możliwe jest zatrudnienie na tym samym stanowisku kolejnej osoby spośród najlepszych kandydatów wymienionych w protokole z przeprowadzonego naboru.
6) Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu, zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób mogą być odbierane przez zainteresowane osoby.
BS