ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Torzymiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OS.I.2110.05.2013Drukuj informację Ogłoszenie numer: OS.I.2110.05.2013

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Nabór na zastępstwo na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Torzymiu

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Budownictwa, Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska

Data udostępnienia: 2013-07-05

Ogłoszono dnia: 2013-07-05 przez Bogdan Szczepaniak

Termin składania dokumentów: 2013-07-23 14:30:00

Nr ogłoszenia: OS.I.2110.05.2013

Id ogłoszenia: OS.I.2110.05.2013.

Zlecający: Burmistrz Torzymia

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
• spełnienie wymagań określonych w art.6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223, poz.1458 z późn. zm.),
• wykształcenie wyższe, preferowane kierunki – budownictwo, ochrona środowiska, inżynieria środowiska, administracja, lub pokrewne,
• co najmniej 2-letni staż pracy
• umiejętność obsługi komputera, znajomość obsługi programów biurowych
• - wiedza w zakresie znajomość i umiejętność stosowania  przepisów:  kodeksu postępowania administracyjnego, prawo budowlane, planowanie przestrzenne, ochrona środowiska,  udostępnianie informacji  o środowisku i jego ochronie , udziale społeczeństwa  w ochronie środowiska
b. Wymagania dodatkowe:
1.rzetelność, samodzielność w podejmowaniu decyzji, odpowiedzialność, sumienność  umiejętność pracy w zespole,
2.łatwość przyswajania wiedzy, chęć podnoszenia kwalifikacji,
3.mile widziany staż pracy w organach administracji publicznej,

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)Prowadzenie postępowań dla wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji  oraz ich rejestru .
 
1.Realizacja innych zadań zleconych przez Burmistrza.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Torzymiu ,
Wymiar czasu pracy: na zastępstwo, pełny wymiar czasu pracy ,
Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas  usprawiedliwionej nieobecności  pracownika  od 01 08 2013r.stanowisko podinspektora w Urzędzie Miejskim w Torzymiu ,na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 223, poz. 1458 z 2008 r. z późniejszymi zmianami).

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

nie przekracza 6%

V. Wymagane dokumenty:

• list motywacyjny,  życiorys,  kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie i  staż pracy,
• oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych ,
• oświadczenie że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
• zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego –tylko od  osoby której przedłożono propozycję  zatrudnienia,
• zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku 
• podpisana klauzula o treści "wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późniejszymi zmianami)"

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2013-07-23 14:30:00
b. Sposób:
do dnia  23 lipiec  2013r. do godz. 14.30 korespondencyjnie lub osobiście
Urząd Miejski w Torzymiu
66-235 Torzym
ul. Wojska Polskiego 32
c. Miejsce:
  Urząd Miejski w Torzymiu
  66-235 Torzym
  ul. Wojska Polskiego 32 pokój nr 14  z dopiskiem "Oferta pracy na zastępstwo ”.

VII. Informacje dodatkowe:

1) Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie upowszechniona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej z podaniem imion i nazwisk kandydatów oraz ich miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów art. 25 Kodeksu cywilnego tj. miejscowości, w której osoba przebywa z zamiarem pobytu stałego.
2) Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze.
3) Wyłonieni kandydaci  zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną w trybie indywidualnym zaproszeni na test umiejętności i rozmowę kwalifikacyjną ze wskazaniem miejsca daty i godziny.
4) Informację  o wyniku naboru upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędzie Miejskim .
5) Jeżeli stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru ustał w ciąg 6 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy, możliwe jest zatrudnienie na tym samym stanowisku kolejnej osoby spośród najlepszych kandydatów wymienionych w protokole z przeprowadzonego naboru.
6) Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu, zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób mogą być odbierane przez zainteresowane osoby.
« powrót do poprzedniej strony