ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Torzymiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Os.I.2110.04.2013Drukuj informację Ogłoszenie numer: Os.I.2110.04.2013

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Torzymiu

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd Stanu Cywilnego

Data udostępnienia: 2013-07-05

Ogłoszono dnia: 2013-07-05 przez Bogdan Szczepaniak

Termin składania dokumentów: 2013-07-22 14:30:00

Nr ogłoszenia: Os.I.2110.04.2013

Id ogłoszenia: OS.I.2110.04.2013.

Zlecający: Burmistrz Torzymia

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1) Obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
2) Ukończył(a):
a) studia prawnicze lub administracyjne i uzyskał(a) tytuł magistra lub
podyplomowe studia administracyjne;
b) posiada łącznie co najmniej pięcioletni staż pracy:
- na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub biurach jednostek samorządu terytorialnego lub
- w służbie cywilnej, lub  w urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.
3) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione umyślnie,
4) posiada biegłą znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, a zwłaszcza programów Word i Excel);
 
 
b. Wymagania dodatkowe:
1) Rzetelność, samodzielność w podejmowaniu decyzji, odpowiedzialność, sumienność  znajomość oprogramowania komputerowego –USC, Ewidencja Ludności ,
2) Umiejętność pracy w zespole,
3) Umiejętność obsługi interesanta.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) sporządzanie aktów stanu cywilnego i prowadzenie ksiąg stanu cywilnego,
2) sporządzanie i wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń,
3) przechowywanie i konserwacja ksiąg stanu cywilnego oraz akt zbiorowych,
4) przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz innych oświadczeń zgodnie z przepisami Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
5) stwierdzanie legitymacji procesowej do wystąpienia do sądu w sprawach możności lub niemożności zawarcia małżeństwa,
6) wskazywanie kandydata na opiekuna prawnego,
7) transkrypcja, odtwarzanie, uzupełnianie treści aktów sporządzonych za granicą,
8) powiadamianie organów ewidencji ludności o zmianach w aktach stanu cywilnego,
9) korespondencja z placówkami konsularnymi w sprawach stanu cywilnego oraz w sprawach konwencji i umów międzynarodowych,,
10) sporządzanie wymaganej dokumentacji  przy  wyborach do Sejmu, Senatu, Parlamentu Europejskiego ,wyborach samorządowych oraz spisach  powszechnych, referendach itp.,
11)prowadzenie gospodarki drukami i formularzami ścisłego rozliczenia ,
12) prowadzenie spraw z zakresu wydawania dowodów osobistych i  ewidencji ludności,
13)znajomość i umiejętność  stosowania przepisów ustaw:   o samorządzie gminnym, Dz.U.z 2001r.Nr 142.poz 1591 ze zm  kodeksu postępowania administracyjnego, Dz.U.z2000r.Nr 98.poz1071 ze zm. Kodeks rodzinny i opiekuńczy z dnia 25 lutego 1964 r ze zm. Dz z.U.2012r .poz. 788 , Prawo o aktach stanu cywilnego ustawa z dnia 1986-09-29 t.j.Dz.U.2011.Nr 212.poz 1264
14) wykonywanie innych prac zleconych przez Burmistrza  .
1)rzetelnośc ,samodzelnośc w podejmowaniu decyzji ,odpowiedzialnośc ,sumiennośc,znajomośc oprogramowania komputerowego -USC,ewidencja ludności
2)umiejetnośc pracy w zespole ,
3)umiejętnośc obsługi intertesanta

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Torzymiu ,
Wymiar czasu pracy: pełny
Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas  określony a po  zdaniu egzaminu z służby przygotowawczej z wynikiem pozytywnym na czas nieokreślony,
Początek zatrudnienia: 01 wrzesień  2013 r.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

ponizej 6%

V. Wymagane dokumenty:

• list motywacyjny,  życiorys,  kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie i  staż pracy, 
• oświadczenie że nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego- dotyczy kandydatka/ki któremu zaproponowano zawarcie umowy o pracę,
• kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie,
• oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych,
• kopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
• zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku 
• podpisana klauzula o treści "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późniejszymi zmianami)"

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2013-07-22 14:30:00
b. Sposób:
  Osobiście złożyć w sekretariacie Urzedu Miejskiego  w Torzymiu 66-235 Torzym ul. Wojska Plskiego 32 pokój Nr 14  lub korespondencyjnie na adres Urządu Miejskiego w Torzymiu
  66-235 Torzym
  ul. Wojska Polskiego 32  w każdym przypadku  z dopiskiem “Dotyczy naboru na stanowisko Zastępcy  Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego”.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy opatrzyć klauzulą: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dnia 22.03.1990 r.  o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).”
 
 
c. Miejsce:
  Urząd Miejski w Torzymiu
  66-235 Torzym
  ul. Wojska Polskiego 32 .

VII. Informacje dodatkowe:

1.Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie upowszechniona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej z podaniem imion i nazwisk kandydatów oraz ich miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów art. 25 Kodeksu cywilnego tj. miejscowości, w której osoba przebywa z zamiarem pobytu stałego.
2.Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze.
3.Wyłonieni kandydaci  zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną w trybie indywidualnym zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną ze wskazaniem miejsca, daty i godziny.
5.Informację  o wyniku naboru upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędzie Miejskim .
6.Jeżeli stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru ustał w ciągu 6 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy, możliwe jest zatrudnienie na tym samym stanowisku kolejnej osoby spośród najlepszych kandydatów wymienionych w protokole z przeprowadzonego naboru.
7. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu, zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób mogą być odbierane przez zainteresowane osoby.
BS
« powrót do poprzedniej strony