Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OS.I.2110.03.2013 Drukuj informację Ogłoszenie numer: OS.I.2110.03.2013Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Torzymiu
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Urząd Stanu Cywilnego
Data udostępnienia: 2013-05-13
Ogłoszono dnia: 2013-05-13 przez Bogdan Szczepaniak
Termin składania dokumentów: 2013-05-28 14:00:00
Nr ogłoszenia: OS.I.2110.03.2013
Id ogłoszenia: OS.I.03
Zlecający: Burmistrz Torzymia
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1) Obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
2) Ukończył(a):
a) studia prawnicze lub administracyjne i uzyskał(a) tytuł magistra lub
podyplomowe studia administracyjne;
b) posiada łącznie co najmniej pięcioletni staż pracy:
- na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub biurach jednostek samorządu terytorialnego lub
- w służbie cywilnej, lub w urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.
3) Nie była prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione umyślnie,
4) Posiada biegłą znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, a zwłaszcza programów Word i Excel);
2) Ukończył(a):
a) studia prawnicze lub administracyjne i uzyskał(a) tytuł magistra lub
podyplomowe studia administracyjne;
b) posiada łącznie co najmniej pięcioletni staż pracy:
- na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub biurach jednostek samorządu terytorialnego lub
- w służbie cywilnej, lub w urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.
3) Nie była prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione umyślnie,
4) Posiada biegłą znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, a zwłaszcza programów Word i Excel);
b. Wymagania dodatkowe:
1) Rzetelność, samodzielność w podejmowaniu decyzji, odpowiedzialność, sumienność znajomość oprogramowania komputerowego –USC, Ewidencja Ludności ,
2) Umiejętność pracy w zespole,
3) Umiejętność obsługi interesanta.
2) Umiejętność pracy w zespole,
3) Umiejętność obsługi interesanta.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Sporządzanie aktów stanu cywilnego i prowadzenie ksiąg stanu cywilnego,
2) Sporządzanie i wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń,
3) Przechowywanie i konserwacja ksiąg stanu cywilnego oraz akt zbiorowych,
4) Przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz innych oświadczeń zgodnie z przepisami Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
5) Stwierdzanie legitymacji procesowej do wystąpienia do sądu w sprawach możności lub niemożności zawarcia małżeństwa,
6) Wskazywanie kandydata na opiekuna prawnego,
7) Transkrypcja, odtwarzanie, uzupełnianie treści aktów sporządzonych za granicą,
8) Powiadamianie organów ewidencji ludności o zmianach w aktach stanu cywilnego,
9) Prowadzenie statystyk urodzeń, małżeństw i zgonów,
10) Korespondencja z placówkami konsularnymi w sprawach stanu cywilnego oraz w sprawach konwencji i umów międzynarodowych,,
11)Prowadzenie gospodarki drukami i formularzami ścisłego rozliczenia i archiwum zakładowego dla spraw na stanowisku,
12) Prowadzenie spraw z zakresu wydawania dowodów osobistych
2) Sporządzanie i wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń,
3) Przechowywanie i konserwacja ksiąg stanu cywilnego oraz akt zbiorowych,
4) Przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz innych oświadczeń zgodnie z przepisami Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
5) Stwierdzanie legitymacji procesowej do wystąpienia do sądu w sprawach możności lub niemożności zawarcia małżeństwa,
6) Wskazywanie kandydata na opiekuna prawnego,
7) Transkrypcja, odtwarzanie, uzupełnianie treści aktów sporządzonych za granicą,
8) Powiadamianie organów ewidencji ludności o zmianach w aktach stanu cywilnego,
9) Prowadzenie statystyk urodzeń, małżeństw i zgonów,
10) Korespondencja z placówkami konsularnymi w sprawach stanu cywilnego oraz w sprawach konwencji i umów międzynarodowych,,
11)Prowadzenie gospodarki drukami i formularzami ścisłego rozliczenia i archiwum zakładowego dla spraw na stanowisku,
12) Prowadzenie spraw z zakresu wydawania dowodów osobistych
13)Znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, Dz.U.z 2001r.Nr 142.poz 1591 ze zm kodeksu postępowania administracyjnego, Dz.U.z2000r.Nr 98.poz1071 ze zm. Kodeks rodzinny i opiekuńczy z dnia 25 lutego 1964 r ze zm. Dz z.U.2012r .poz. 788 , Prawo o aktach stanu cywilnego ustawa z dnia 1986-09-29 t.j.Dz.U.2011.Nr 212.poz 1264
Wykonywanie innych prac zleconych przez Burmistrza .
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Torzymiu ,
Wymiar czasu pracy: pełny
Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony a po zdaniu egzaminu z służby przygotowawczej z wynikiem pozytywnym na czas nieokreślony
Początek zatrudnienia: 10 czerwiec 2013 r.
Wymiar czasu pracy: pełny
Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony a po zdaniu egzaminu z służby przygotowawczej z wynikiem pozytywnym na czas nieokreślony
Początek zatrudnienia: 10 czerwiec 2013 r.
Na warunkach ustalonych w ustawie o pracownikach samorządowych i zgodnie z regulaminem wynagradzania w Urzędzie Miejskim w Torzymiu .
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
0
V. Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty:
• list motywacyjny, życiorys, kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie i staż pracy,
• oświadczenie że nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego- dotyczy kandydatka/ki któremu zaproponowano zawarcie umowy o pracę,
• kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie,
• oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych,
• kopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
• zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku
• podpisana klauzula o treści "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późniejszymi zmianami)"
• list motywacyjny, życiorys, kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie i staż pracy,
• oświadczenie że nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego- dotyczy kandydatka/ki któremu zaproponowano zawarcie umowy o pracę,
• kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie,
• oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych,
• kopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
• zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku
• podpisana klauzula o treści "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późniejszymi zmianami)"
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2013-05-28 14:00:00
b. Sposób:
Osobiście w zamknietej kopercie , pozostawić w sekretariacie Urzedu Miejskiego w Torzymiu.
Korespondencyjnie - lisem na adres
Urząd Miejski w Torzymiu
66-235 Torzym
ul. Wojska Polskiego 32
Dopisek na kopercie "Nabór na stanowisko Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego"
w terminie do 2013-05-28 godz 14,00
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Torzymiu
66-235 Torzym
ul. Wojska Polskiego 32
66-235 Torzym
ul. Wojska Polskiego 32
VII. Informacje dodatkowe:
1.Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie upowszechniona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej z podaniem imion i nazwisk kandydatów oraz ich miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów art. 25 Kodeksu cywilnego tj. miejscowości, w której osoba przebywa z zamiarem pobytu stałego.
2.Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze.
3.Wyłonieni kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną w trybie indywidualnym zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną ze wskazaniem miejsca, daty i godziny.
5.Informację o wyniku naboru upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędzie Miejskim .
6.Jeżeli stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru ustał w ciągu 6 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy, możliwe jest zatrudnienie na tym samym stanowisku kolejnej osoby spośród najlepszych kandydatów wymienionych w protokole z przeprowadzonego naboru.
7. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu, zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób mogą być odbierane przez zainteresowane osoby.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
2.Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze.
3.Wyłonieni kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną w trybie indywidualnym zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną ze wskazaniem miejsca, daty i godziny.
5.Informację o wyniku naboru upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędzie Miejskim .
6.Jeżeli stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru ustał w ciągu 6 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy, możliwe jest zatrudnienie na tym samym stanowisku kolejnej osoby spośród najlepszych kandydatów wymienionych w protokole z przeprowadzonego naboru.
7. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu, zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób mogą być odbierane przez zainteresowane osoby.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.