ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Torzymiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OS.I.2110.01.2013Drukuj informację Ogłoszenie numer: OS.I.2110.01.2013

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: podinspektor

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Torzymiu

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd Miejski w Torzymiu

Data udostępnienia: 2013-04-09

Ogłoszono dnia: 2013-04-09 przez Bogdan Szczepaniak

Termin składania dokumentów: 2013-04-23 00:00:00

Nr ogłoszenia: OS.I.2110.01.2013

Id ogłoszenia: OS.I

Zlecający: Burmistrz Torzymia

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
• obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych oraz  nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe .
• nieposzlakowana opinia,
• wykształcenie wyższe, preferowane kierunki - ochrona środowiska, inżynieria środowiska lub leśnictwo,
• znajomość i umiejętność  stosowania przepisów ustaw:   o samorządzie gminnym, Dz.U.z 2001r.Nr 142.poz 1591 ze zm  kodeksu postępowania administracyjnego, Dz.U.z2000r.Nr 98.poz1071 ze zm.   ,ustawa z dnia 20 grudnia 1996 r. o gospodarce komunalnej (Dz. U. z 1997 r. Nr 9, poz. 43ze zm. , prawo ochrony środowiska Dz.U.2008r .Nr 25.poz150 ze zm. o postepowaniu egzekucyjnym w administracji ustawa  z dnia 17 czerwca 1966 r., ustawa  utrzymaniu czystości i porządku w gminach z.2012r.poz391, ustawa o ochronie przyrody z dnia 2004.04.16  Dz.U.z 2009.Nr 151.poz 1220ze zm.
• biegła znajomość posługiwania się komputerem w środowisku Windows oraz znajomość pakietu biurowego Office.
 
b. Wymagania dodatkowe:
1.rzetelność, samodzielność w podejmowaniu decyzji, odpowiedzialność, sumienność  umiejętność pracy w zespole,
2.łatwość przyswajania wiedzy, chęć podnoszenia kwalifikacji,
3.mile widziany staż pracy w strukturach samorządowych lub w spółkach komunalnych bądź w przedsiębiorstwach, instytucjach zajmujących się gospodarką odpadami, ochroną środowiska,
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.prowadzenie  spraw związanych z funkcjonowaniem ochrony środowiska i   systemem odbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy, , 
2.prowadzenie obowiązujących ewidencji ich   aktualizacja, windykacja należności, łącznie z egzekucją administracyjną  opłat od zobowiązanych  do ponoszenia opłat za  gospodarowanie odpadami komunalnymi,
3.prowadzenie rejestru  podmiotów uprawnionych do  odbierania odpadów komunalnych na terenie gminy ,
4.uczestnictwo w  postępowaniach  o udzielenie zamówień publicznych na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych,
5.prowadzenie spraw i  sprawozdawczości w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi , ochrony środowiska, ochrony przyrody,
6.prowadzenie  postepowań i kontrola stanu sanitarno – porządkowego na terenie gminy  ,
7.współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi,.
 
8.realizacja innych zadań zleconych przez burmistrza

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Torzymiu ,
Wymiar czasu pracy: pełny
Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas  określony a po  zdaniu egzaminu z służby przygotowawczej z wynikiem pozytywnym na czas nieokreślony,
Początek zatrudnienia: 02 maja 2013 r.
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

0

V. Wymagane dokumenty:

• list motywacyjny,  życiorys,  kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie i  staż pracy,
• oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych ,
• oświadczenie że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
• zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego –tylko od  osoby której przedłożono propozycję  zatrudnienia,
• zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na określonym stanowisku 
• podpisana klauzula o treści "wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późniejszymi zmianami)"
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2013-04-23 00:00:00
b. Sposób:
 
Zamknieta koperta  dostarczona na adres
Urząd Miejski w Torzymiu
  66-235 Torzym
  ul. Wojska Polskiego 32 pokój nr 14
  z dopiskiem "Oferta pracy na stanowisko podinspektor”.
 
c. Miejsce:
Urząd Miejski w Torzymiu
  66-235 Torzym
  ul. Wojska Polskiego 32 pokój nr 14

Termin składania dokumentów: do dnia  23 kwietnia   2013r. do godz. 14.30 

VII. Informacje dodatkowe:

1.Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie upowszechniona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej z podaniem imion i nazwisk kandydatów oraz ich miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów art. 25 Kodeksu cywilnego tj. miejscowości, w której osoba przebywa z zamiarem pobytu stałego.
2.Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze.
3.Wyłonieni kandydaci  zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną w trybie indywidualnym zaproszeni na test umiejętności i rozmowę kwalifikacyjną ze wskazaniem miejsca daty i godziny.
4.Informację  o wyniku naboru upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędzie Miejskim .
5.Jeżeli stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru ustał w ciąg 6 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy, możliwe jest zatrudnienie na tym samym stanowisku kolejnej osoby spośród najlepszych kandydatów wymienionych w protokole z przeprowadzonego naboru.
6. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu, zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób mogą być odbierane przez zainteresowane osoby.
 
« powrót do poprzedniej strony