Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OA.2110.19.2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: OA.2110.19.2024Szczegóły informacji
Ogłoszenie: podinspektor/ inspektor
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Torzymiu
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Gospodarki, Infrastruktury i Środowiska
Data udostępnienia: 2024-12-23
Ogłoszono dnia: 2024-12-23
Termin składania dokumentów: 2025-01-17 15:00:00
Nr ogłoszenia: OA.2110.19.2024
Zlecający: Burmistrz Miasta i Gminy Torzym
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe, pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce; preferowane kierunki: gospodarka przestrzenna, gospodarka nieruchomościami, budownictwo
- udokumentowany co najmniej trzyletni staż pracy;
- obywatelstwo polskie*;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- dobra znajomość przepisów:
a) ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572),
b) ustawy z dnia 23.04. 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1061 ze zm.),
c) ustawy z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781),
d) ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1145 ze zm.),
e) ustawy z dnia 27.03.2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130)
f) ustawy z dnia 9.10.2015 r. o rewitalizacji (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 278).
g) ustawy z dnia 21.03.1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 320 ze zm.),
h) ustawa z dnia 23.07.2003 o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj Dz.U.2024 poz.1292)
- umiejętność obsługi programów pakietu MS Office.
b. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność pracy w zespole, pod presją czasu,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- komunikatywność,
- dokładność i staranność w wykonywaniu obowiązków.II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Sprawy w zakresie planowania przestrzennego i rewitalizacji:
- współpraca przy opracowaniu lub zmianie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w zakresie zawiadomień, ogłoszeń i obwieszczeń dotyczących procedur planistycznych, publikacja i aktualizacja obowiązujących aktów planistycznych.
- prowadzenie spraw oraz aktualizacja i statystyka w zakresie Lokalnego Programu Rewitalizacji gminy Torzym.
2. Ustalanie opłat planistycznych i opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości.
3. Ewidencja zabytków i Program opieki nad zabytkami.
4. Sprawy w zakresie dróg gminnych:
- prowadzenie spraw wydawania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego dróg gminnych, na umieszczanie w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego i przygotowanie umów w sprawie czasowego zajęcia dróg gminnych wewnętrznych,
- zakładanie i prowadzenie ewidencji dróg gminnych i obiektów mostowych oraz ewidencji wydanych zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, koordynowanie robót w pasie drogowym, egzekwowanie gwarancji i rękojmi w zakresie odtworzenia stanu pierwotnego pasa drogowego.
5.Prowadzenie spraw w zakresie dzierżawy (najem, użyczanie) nieruchomości w trybie przetargowym i bezprzetargowym, a także regulowanie stanu prawnego nieruchomości – bezumowne korzystanie.
6.Prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem wieczystym; przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności; regulowanie stanu prawnego nieruchomości.
7. Wykonywanie prawa pierwokupu nieruchomości przez gminę.
8. Prowadzenie teczek nieruchomości.
9. Rejestracja umów i użytkowania wieczystego w programie PUMA.
10. Ewidencja i statystyka realizowanych zadań.
Pracownik obejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ww. ustawy.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- pełny wymiar czasu pracy,
- miejsce pracy: Urząd Miejski w Torzymiu, ul. Wojska Polskiego 32, 66-235 Torzym,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- wynagrodzenie zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Torzymiu.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
1) podpisany życiorys (CV);
2) list motywacyjny
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i uprawnienia;
4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór dostępny na http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugtorzym/ w zakładce ogłoszenia o pracy),
5) oświadczenie o:
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- braku skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- posiadanym obywatelstwie,
6) podpisana zgoda na przetwarzanie przez Urząd Miejski w Torzymiu danych osobowych dla potrzeb rekrutacji oraz oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze (wzór dostępny na http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugtorzym/ w zakładce ogłoszenia o pracy).
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2025-01-17 15:00:00
b. Sposób:
Oferty w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko podinspektora/inspektora w Referacie Gospodarki Infrastruktury i Środowiska” należy składać lub przesyłać na adres: Urząd Miejski w Torzymiu, ul. Wojska Polskiego 32, 66-235 Torzym w terminie do 17.01.2025r. (włącznie).
Uwaga: liczy się data otrzymania dokumentów przez Urząd (data wpływu).
VII. Informacje dodatkowe:
1. Oferty, które wpłyną do urzędu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie, nie będą rozpatrywane.
2. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
3. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną w trybie indywidualnym zaproszeni do wypełnienia testu i na rozmowę kwalifikacyjną.
4. Informację o wyniku naboru upowszechnia się po zakończeniu procedury naboru w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego przez okres co najmniej 3 miesięcy.
5. Oferta kandydata wyłonionego w procesie naboru zostanie dołączona do jego akt osobowych. Pozostali kandydaci mogą odbierać oferty osobiście (za potwierdzeniem odbioru) przez 3 miesiące od ukazania się wyniku naboru w BIP. Po tym okresie nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone.VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) - zwanego dalej RODO) informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Torzym z siedzibą ul. Wojska Polskiego 32, 66-235 Torzym;
- administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować poprzez e-mail: iod@torzym.pl lub pisemnie na adres: ul. Wojska Polskiego 32, 66-235 Torzym;
- Pani/Pana dane zostały podane dobrowolnie i będą przetwarzane celu prawidłowej realizacji procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Torzymiu. Zgoda może zostać wycofana poprzez złożenie pisemnego oświadczenia. Podanie danych osobowych jest warunkiem dopuszczenia do udziału w procedurze naboru.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w oparciu o przepisy prawa, w szczególności Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych;
- W związku z przetwarzaniem danych w celu wynikającym z przepisów prawa dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko podmioty upoważnione z mocy prawa.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, dla jakiego zostały zebrane, oraz zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez właściwe przepisy prawa;
- na zasadach określonych przepisami RODO posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonywano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
- gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest niezgodne z przepisami RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.