Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OS.II.2110.11.2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: OS.II.2110.11.2024Szczegóły informacji
Ogłoszenie: radca prawny
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Torzymiu
Wymiar etatu: 1/2
Ilość etatów: 1
Wydział: Urząd Miejski w Torzymiu
Data udostępnienia: 2024-06-19
Ogłoszono dnia: 2024-06-19
Termin składania dokumentów: 2024-07-01 12:00:00
Nr ogłoszenia: OS.II.2110.11.2024
Zlecający: Burmistrz Miasta i Gminy Torzym
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku prawo lub zagraniczne studnia prawnicze uznane w RP;
2) wpis na listę radców prawnych;
3) co najmniej pięcioletnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu radcy prawnego;
4) posiadanie obywatelstwa polskiego;
5) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
2) wpis na listę radców prawnych;
3) co najmniej pięcioletnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu radcy prawnego;
4) posiadanie obywatelstwa polskiego;
5) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
b. Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie w zakresie obsługi prawnej na rzecz jednostek sektora finansów publicznych,
2) doświadczenie w prowadzeniu spraw sądowych,
3) znajomość ustaw: Kodeks cywilny, Kodeks postępowania cywilnego, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks Pracy oraz ustawa Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi,
4) prawo jazdy kat. B.
2) doświadczenie w prowadzeniu spraw sądowych,
3) znajomość ustaw: Kodeks cywilny, Kodeks postępowania cywilnego, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks Pracy oraz ustawa Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi,
4) prawo jazdy kat. B.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) sporządzanie opinii prawnych dla Urzędu i wydziałów oraz jednostek pomocniczych Gminy Torzym;
2) reprezentowanie Miasta i Gminy Torzym oraz jej organów przed sądami, organami administracji państwowej i samorządowej w każdym trybie postępowania i w każdej instancji oraz w postępowaniach egzekucyjnych na podstawie udzielonych pełnomocnictw,
3) sporządzanie opinii prawnych,
4) opiniowanie pod względem formalno-prawnym umów, porozumień i wewnętrznych aktów prawnych, a także udzielanie pomocy w ich redagowaniu,
5) uzgadnianie pod względem formalno-prawnym projektów decyzji administracyjnych,
6) udzielanie konsultacji, opinii oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa;
7) opiniowanie projektów umów, porozumień, aktów prawnych, decyzji;
8) występowanie przed sądami w ramach zastępstwa procesowego wojewody i urzędu;
9) udzielanie pomocy prawnej pracownikom urzędu w formie porad prawnych i konsultacji prawnych w zakresie realizowanych spraw merytorycznych.
10) obsługa prawna mieszkańców na zasadach ustalonych (max 2 h w miesiącu)
2) reprezentowanie Miasta i Gminy Torzym oraz jej organów przed sądami, organami administracji państwowej i samorządowej w każdym trybie postępowania i w każdej instancji oraz w postępowaniach egzekucyjnych na podstawie udzielonych pełnomocnictw,
3) sporządzanie opinii prawnych,
4) opiniowanie pod względem formalno-prawnym umów, porozumień i wewnętrznych aktów prawnych, a także udzielanie pomocy w ich redagowaniu,
5) uzgadnianie pod względem formalno-prawnym projektów decyzji administracyjnych,
6) udzielanie konsultacji, opinii oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa;
7) opiniowanie projektów umów, porozumień, aktów prawnych, decyzji;
8) występowanie przed sądami w ramach zastępstwa procesowego wojewody i urzędu;
9) udzielanie pomocy prawnej pracownikom urzędu w formie porad prawnych i konsultacji prawnych w zakresie realizowanych spraw merytorycznych.
10) obsługa prawna mieszkańców na zasadach ustalonych (max 2 h w miesiącu)
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1) praca administracyjno-biurowa;
2) wymiar etatu: 1/2
3) większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej;
4) praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
5) częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz;
6) presja czasu.
2) wymiar etatu: 1/2
3) większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej;
4) praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
5) częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz;
6) presja czasu.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
1) CV i list motywacyjny;
2) kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia (kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych lub zaświadczenie o ukończeniu studiów wydane przez Uczelnię);
3) kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wpisu na listę radców prawnych, w tym kopia legitymacji radcy prawnego;
4) oświadczenie o posiadaniu 5 letniego doświadczenia w wykonywaniu zawodu radcy prawnego;
5) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
6) kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzający staż pracy (w szczególności kopie świadectw pracy w przypadku zakończenia stosunku pracy bądź w przypadku trwania stosunku pracy - zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia u danego pracodawcy);
7) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
10) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska, na które ogłasza się konkurs;
11) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.
2) kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia (kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych lub zaświadczenie o ukończeniu studiów wydane przez Uczelnię);
3) kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wpisu na listę radców prawnych, w tym kopia legitymacji radcy prawnego;
4) oświadczenie o posiadaniu 5 letniego doświadczenia w wykonywaniu zawodu radcy prawnego;
5) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
6) kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzający staż pracy (w szczególności kopie świadectw pracy w przypadku zakończenia stosunku pracy bądź w przypadku trwania stosunku pracy - zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia u danego pracodawcy);
7) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
10) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska, na które ogłasza się konkurs;
11) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2024-07-01 12:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do dnia 01 lipca 2024 r. do godz. 12.00 pod adresem: Urząd Miejski w Torzymiu, ul. Wojska Polskiego 32, 66-235 Torzym, w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „nabór na wolne stanowisko - Radca Prawny”.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego w Torzymiu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego w Torzymiu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.
VII. Informacje dodatkowe:
Postępowanie kwalifikacyjne obejmie analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowę z kandydatami. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów wybrani kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy w Torzymiu (66-235) przy ulicy Wojska Polskiego 32. Z administratorem można skontaktować się mailowo: urzad@torzym.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
2) Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się mailowo: iod@torzym.pl .
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji, na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) w przypadku danych dotyczących zdrowia.
4) W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa.
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres trzech miesięcy od zakończenia przyjmowania dokumentów.
6) Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawia zgody przed jej cofnięciem.
7) Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa.
8) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne w celu rozpatrzenia kandydatury w ramach prowadzonej rekrutacji. Niepodanie informacji, o których mowa w art. 221 §1 Kodeksu Pracy oraz ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych spowoduje, że złożona oferta pracy nie będzie rozpatrywana.
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy w Torzymiu (66-235) przy ulicy Wojska Polskiego 32. Z administratorem można skontaktować się mailowo: urzad@torzym.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
2) Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się mailowo: iod@torzym.pl .
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji, na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) w przypadku danych dotyczących zdrowia.
4) W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa.
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres trzech miesięcy od zakończenia przyjmowania dokumentów.
6) Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawia zgody przed jej cofnięciem.
7) Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa.
8) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne w celu rozpatrzenia kandydatury w ramach prowadzonej rekrutacji. Niepodanie informacji, o których mowa w art. 221 §1 Kodeksu Pracy oraz ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych spowoduje, że złożona oferta pracy nie będzie rozpatrywana.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OS.II.2110.11.2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: OS.II.2110.11.2024
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto i Gmina Torzym |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-06-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Burmistrz Miasta i Gminy Torzym |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-07-11 11:59:37 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Julia Ostrowska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-07-11 12:01:05 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Julia Ostrowska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-07-11 12:14:34 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 264 raz(y) |