Rejestr zmian
Szczegóły informacji
ZAMELDOWANIE CUDZOZIEMCA NA POBYT CZASOWY (NR USC/DO-9)
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-19 22:17:51 przez Zasilenie Danymi
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
Opis:
Miejsce załatwienia sprawy:
Referat Organizacyjno-Spoleczny pok. 2 (parter)
Referat Organizacyjno-Spoleczny pok. 2 (parter)
Miejsce odbioru:
Referat Organizacyjno Spoleczny i pok. 2
Referat Organizacyjno Spoleczny i pok. 2
Dodatkowe informacje:
Cudzoziemiec może być zameldowany jeżeli przebywa w Polsce legalnie. Zameldowanie może być dokonane w obecności najemcy lub właściciela lokalu.
Cudzoziemiec może być zameldowany jeżeli przebywa w Polsce legalnie. Zameldowanie może być dokonane w obecności najemcy lub właściciela lokalu.
Wymagane załączniki:
Zgłoszenie pobytu czasowego dokonuje się na obowiązujących formularzach:
(druk do pobrania i wypełnienia w Urzędzie)
Paszport.
Dokument uprawniający do pobytu na terenie Polski. W zależności od sytuacji prawnej jest to: karta pobytu, zezwolenie na zamieszkanie, wiza. Warunek przedstawienia dokumentu nie dotyczy cudzoziemców przebywających w ramach ruchu bezwizowego.
Zgłoszenie pobytu czasowego dokonuje się na obowiązujących formularzach:
(druk do pobrania i wypełnienia w Urzędzie)
Paszport.
Dokument uprawniający do pobytu na terenie Polski. W zależności od sytuacji prawnej jest to: karta pobytu, zezwolenie na zamieszkanie, wiza. Warunek przedstawienia dokumentu nie dotyczy cudzoziemców przebywających w ramach ruchu bezwizowego.
Termin realizacji:
Od ręki.
Od ręki.
Opłaty:
Nie ma.
Nie ma.
Tryb odwoławczy:
Etapy:
Podstawa prawna:
Art. 4. 7, 8, 9, 23, 24 ustawy z 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2001 r. Nr 87, poz. 960)
Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 24.XII.2002 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych. Dz.U. z 2002 r. nr 236 poz 1999.
Art. 4. 7, 8, 9, 23, 24 ustawy z 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2001 r. Nr 87, poz. 960)
Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 24.XII.2002 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych. Dz.U. z 2002 r. nr 236 poz 1999.